Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.02.2008 15:33 - ... да се събудя днес, да отворя очи, да погледна
Автор: taraorasi Категория: Изкуство   
Прочетен: 1009 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 15.02.2008 17:06


... да стана, да отида, да седна
да се мушна тук и там
да видя
да съзра
на чуждо място думи, с енергията на нещо толкоз близко до това,
което и у мене е
споделяйки ли само
сме така еднакви
защото иде то оттам, отвъд ума,
от извора на съществото, където, знам,
едно е ... 

image

... и да усетя след това разкъсващия тишината вик и пръските от експлоадиращ сок на ябълка 
след пронизителното хррръссс на хладната стомана в ръцете на жена,
която няма да се спре 
дори когато сърцето понякога във брони оковано е 
от векове ...
... и после, това, което ти наричаш - газя наред, 
аз наричам - издухвам
защото моята сила е в това, да раждам ветрове ... 
но то е същото
това, което ти наричаш - човек на крайности 
и балансът очевидно не съм го нацелила съвсем... -
него повтарям го и аз всеки ден
и знам, че тук съм, във света, да се науча именно и на това - 
да умея да седя в средата, в центъра, да чакам, да мълча
и после ... да уцелвам ... с ножа ябълката
може би така 
... и да натисна после play 
и да чуя една от най-любимите си песни още от тийнейджърските времена ...
http://www.youtube.com/watch?v=MZmPD6-vNVY
но тук да го сменя с това
http://www.youtube.com/watch?v=2QMiUYhhKQg&feature=related

мисля, че е повече от любопитство
защо така започна Днес ...
... а Вчера ядох шоколад
всеки път така е, когато вътре е студено -
хем дом е той, студа, за мен,
хем искам вече нещо ново, нещо променено ...
хем къщата ми е във тишината, хем буря търся ...
а буря щом намеря - бръснач е тя
разхвърля ме, разнищва ме,
излизам
раздробена,
на частички - малки, хиляди слънца ... 

и после пак така, и пак така, и пак така ... 
 
как хубаво е на излизане да кажеш на някого - здравей ...





Гласувай:
0



1. ugeen - Честит 8ми март, Теди!
08.03.2008 23:08
Отдавна бях чела това, което си написала в този пост и ме беше докоснало.. Всички най-хубави неща ти желая!
Дано ти хареса тази песен, сега не мога да се сетя за друга по-подходяща за теб.

http://uk.youtube.com/watch?v=rm7aPxLhN4o
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: taraorasi
Категория: Изкуство
Прочетен: 41865
Постинги: 17
Коментари: 18
Гласове: 201
Архив